Direktlänk till inlägg 26 oktober 2009

around me to

Av Mimmi Josefina Berglund - 26 oktober 2009 12:18

lite kort fattat om i igår söndags alltså, orkade verkligen inte blogga igår! mådde inte så bra plus att jag var lite bakis oxå från lördagen.. tog det mest lungt igår gjode inte så mycket var hemma hos johannes sen åkte vi hem till mig och sov där, köpte pizza och kolla på ensam mamma söker love it! ;) snart börjar det bli till slutet på de programmet undra vilka utav killarna de blir? hmm..

 

idag är jag ledig från jobbet skönt, så ja ska passa på och göra lite tråkiga ärenden som tex gå till skatteverket osv och sen efter det ska jag träffa en tjej kompis som jag inte har träffat på väldigt länge ska ta en fika eller nått, det ska bli kul;) kanske, kanske ska köra idag med min far men de är beronde på hur sent det blir, har ju bokat upp kör kurser nu v. 44 och v. 43 jag skulle få min lön denna vecka, men det har blit en liten försening  i 4 dagar så jag får boka upp en kör kurs v. 45 ist för denna vecka en körning kostar 500 kr per gång så jag får vänta en vecka och köra med min pappa nu ist! fast det går ju inte så bra att köra med en förälder det är ju så olika med det, vissa lär sig bättre med dom och vissa lär sig bättre med en trafiklärare. Jag känner att man får så mycket utav 60 min med en trafiklärare man lär sig så mycket nytt som man knappast kan göra med en förälder, när jag kör med min pappa så ska man ju ta han som en handledare knappast! de bli dotter och pappa relation till topp när vi sitter i bilen och den relation är mer säga imot och skrika så fort man gör fel eller inte lyssnar, därför är de mer värt och gå några timmars kurs i körskolan innan uppkörning får lite mer ut av det och störa chans att jag klarar det oxå hehe, men dyrt är de fan i mej! ;) kramar.

 

         

Aya och jag i söndags , ser förjävlig ut.. trött mår skit! ;)

     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mimmi Josefina Berglund - 9 december 2009 15:25

Alicia Keys Sååå bra låt! ;)

Av Mimmi Josefina Berglund - 9 december 2009 14:02

Hallå bloggen! :) vad jag har saknat och bloggat faktiskt, har haft så mycket nu det senaste bara så jag har kännt att de var bra och ta en paus från bloggen har inte haft alls mycket tid änst åt mej själv det senaste men nu börjar det lunga sej lite...

Av Mimmi Josefina Berglund - 11 november 2009 22:32


lite om igår.. ja börja med min dag att jobba, skulle sluta kl 3 men fick jobba lite över tills kvart i 4 ungefär! :) Efter det åkte jag hem och hämta lite saker efter det kom johannes och hämta mej och sen åkte vi hem till han. Hela den kvällen var ...

Av Mimmi Josefina Berglund - 10 november 2009 01:09


Ja hejsan bloggen det var ett tag sen har inte bloggat på väldigt länge nu. Har vart ganska mycket nu det senaste med jobb och körkort, familj osv.. så man har inte hunnit med att blogga eller rättare sagt orkat då! I helgen har jag bara tat det lung...

Av Mimmi Josefina Berglund - 5 november 2009 23:21

AKOOOOOOOOOOOON! (;      

Presentation


Berglund Josefina Mimmi

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards