Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Mimmi Josefina Berglund - 14 oktober 2009 13:22

idag fick jag sovmorgon igen som var underbart skönt, jag skulle börja jobbet idag kl två men jobbet ringde och sa att jag inte behövde komma idag för det skulle vara en ordinarie som skulle jobba istället för mig surt men ändå bra då kan jag umgås med min syster lite mera innan jag åker hem till mig! Oskyldig Ska börja göra ordning mig snart och göra lite mat innan vi ska ut och fika, funderar om jag ska ta och sola lite med känner att det kanske är på tiden och få lite färg nu när den kalla hösten kommer hit. Efter det ska jag träffa min kusin som jag inte träffat på länge heller det ska bli kul kanske ta en fika igen hmm? egentligen skulle jag till trafikskolan idag kl fem i Stenungsund men jag känner att jag får ta det imorgon istället. Ska boka upp lite mera körlektioner inför uppkörning igen så jag verkligen klarar det istället för att lägga ut på en uppkörningen igen och igen ifall jag inte klarar det! Jag klara tyvärr inte terion igår fick 49 av 60 alltså ska man har 80% GODKÄNNT som jag inte fick det suger, bokat upp en ny terio test nästa vecka strax efter gör jag uppkörningen jag vill verkligen klara detta nu har jobbet på detta som bara den, inget slit ska vara i onödan säger jag bara annars blir jag sur;) kramar.

 

          

  expresso house är så himla gott och fika på men dyrt med, men värt för cafet är mumsigt och deras apelsinjucie och annat vitamindrycker är så gott =)

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Berglund Josefina Mimmi

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards