Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Mimmi Josefina Berglund - 13 oktober 2009 22:25

ibland är det väldigt lätt att fastna vid vissa händelser, även om man går vidare fysiskt så kanske det ligger och tär på insidan. Man kan inte hålla på att grubbla över saker det kommer en tid då man inser att man måste släppa taget. Har man misslyckats med något, vänd på det gör de till din fördel istället för nackedel! få dig själv att vilja kämpa ännu hårdare tills nästa gång;) Har man ett mål så fråga inte alla andra efter tips eller råd hela tiden, för innerst inne vet man själv vad som krävs för att nå dit man vill komma liksom. Även engerig och tid krävs, ingen kommer göra jobbet åt dig, remember that! det är hur mycket vilja du har att ta dig dit som kommer avgöra ifall du når dina mål som du har tänkt sweety ;)

      

Av Mimmi Josefina Berglund - 13 oktober 2009 12:38

nu har jag pluggat som bara den inför provet, få se om jag klarar det kl tre ska jag ditt och skriva det så alla mina sötnosar håll tummarna för mig! funderar nu på att göra frukost kanske, eller kanske lite försent för frukost? lunch såklart, gick ändå upp runt tio idag för jag skulle kunna läsa lagom inför provet! mina lille kattunge nelly ska jag nog ge mat iaf som sitter här brevid mig och myspyser;) Efter provet ska jag åka till trollhättan några timmar och hälsa på min familj lite grana, känner att jag får börja ta och lägga lite mer tid på de! 

 kramar & pussar ♥   


    

  nelly pelly, som ligger i min säng och myser under kudden ;)


      

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Berglund Josefina Mimmi

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards