Direktlänk till inlägg 18 oktober 2009

lovley sunday

Av Mimmi Josefina Berglund - 18 oktober 2009 19:33

idag hade jag och johannes lite sovmorgon vakna upp med ett jätte härligt väder, sol! Vi var och gick en lång promenad ute i skogen på tjörn det var så himla gott med den friska luften. Kommer inte riktigt ihåg vad de stället hette vi var på men där skulle iaf finnas grotter som vi ville se på men vägbeskrivningen i skogen var för dålig så vi vira runt i skogen mitt i ingenstans men det var ändå mysigt hitta ett ställe som såg helt underbart ut ett stort utrymme, ljust och massa träd i mitten fanns de en liten bänk;) hunden aya som sprang runt var helt ivrrig hon tyckte säkert att de var jätte skoj och springa runt i skogen hon var iaf helt slut när vi kom hem hehe. Efter det så åkte vi och handla mat för tacos! Vi var vrål hungriga när vi kom hem, så de var gott och få lite mat i sig Muuuums! Nu ligger jag i sängen och slappar och kolla på Top Model och sen kommer Ensam Mamma Söker som jag alltid gör på söndagar hehe;) Jaja sov så gott, kramar


                      

bilderna är från mobilen så det är väldigt dålig kvalite men lite ser man iaf;)   

         

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mimmi Josefina Berglund - 9 december 2009 15:25

Alicia Keys Sååå bra låt! ;)

Av Mimmi Josefina Berglund - 9 december 2009 14:02

Hallå bloggen! :) vad jag har saknat och bloggat faktiskt, har haft så mycket nu det senaste bara så jag har kännt att de var bra och ta en paus från bloggen har inte haft alls mycket tid änst åt mej själv det senaste men nu börjar det lunga sej lite...

Av Mimmi Josefina Berglund - 11 november 2009 22:32


lite om igår.. ja börja med min dag att jobba, skulle sluta kl 3 men fick jobba lite över tills kvart i 4 ungefär! :) Efter det åkte jag hem och hämta lite saker efter det kom johannes och hämta mej och sen åkte vi hem till han. Hela den kvällen var ...

Av Mimmi Josefina Berglund - 10 november 2009 01:09


Ja hejsan bloggen det var ett tag sen har inte bloggat på väldigt länge nu. Har vart ganska mycket nu det senaste med jobb och körkort, familj osv.. så man har inte hunnit med att blogga eller rättare sagt orkat då! I helgen har jag bara tat det lung...

Av Mimmi Josefina Berglund - 5 november 2009 23:21

AKOOOOOOOOOOOON! (;      

Presentation


Berglund Josefina Mimmi

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards