Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av Mimmi Josefina Berglund - 15 oktober 2009 12:46

nu ska jag blogga lite innan jag ska dra till jobbet snart, börjar kl två idag ska jobba kvällen men det blir inte en så lång dag idag. Ska på möte kl fyra till fem sen så ska jag kl sju till trafikskolan och boka upp lite mera tider inför körningen! Jag försöker dempa ner på rökning nu som jag tycker jag har gjort ett stort framsteg haha har inte rökt nått idag fasten jag gick upp kl åtta idag, duktiga mimmi;) Är så glad nu igen har ju precis beställt en boxer så jag ska kunna se på tv men den ska haka sig hela tiden men nu så lyckades jag göra en ny kanalsökning och fick ihop alla kanlanerna igen, skönt så jag kan se på mina serier innan jag alltid ska åka till jobbet hehe! Härligt väder de är idag, sällan att de är det nu förtiden kanske dags att köpa mysiga vinter kläder som halsdukar och gosiga vantar och en vinterjacka alltid lika kul med sånt hehe.. kanske nya vinterstövlar oxå? det får bli två st en med klack och en utan, måste ju ha en av varje såklart Flört ne nu måste jag nog sätta på mig jackan o dra o chilla till jobbet! kjamar på mina sötnosar å länge.

 

             

dom vita bootsen är från Gojane, dom ser jätte mysiga ut ska beställa såna efter min löning! från bianco dom svarta klack stövlarna riktigt snygga boots ;)

     

Av Mimmi Josefina Berglund - 15 oktober 2009 12:25

   snart ska jag ta ut mina hair extensions har haft dom nu över 4 månader, så det är dags.. har funderat på vad för hårfärg jag ska färga och hur jag ska klippa min kolla på lite på Petra Nemcova nya frisyrer älskar den hårfärgen och dom lockarna hon har. Har alltid tyckt det är snyggast med sne lugg för det passar mig bäst! Men de blir nog att jag tonar mitt hår lite ljusare brun och göra lit ljusa slingor i håret;)

 

        

kommer ungefär ha denna längeden på håret när jag kommer ta ut mina   

extensions med. funderar på om jag ska ha det mörkare eller ljusare bruna?

    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Berglund Josefina Mimmi

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards