Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av Mimmi Josefina Berglund - 17 oktober 2009 13:56

idag mår jag inte alls bra ont i huvudet och är bakfull ussh! Var på födelsedagfest igår kväll hemma hos johannes bror som fyllde år det blev lite för mycket drickande för mig, men jag har inte druckit på många helger oxå därför kanske jag har fått en mega bakfylla som suger! Obestämd Missa idol igår vi kollade lite på det men ja fick inte se vem som åkte ut igår tråkigt, får väl kolla på det imorgon kommer alltid i repris då så det är bra iaf;) Skulle till trollhättan idag till min pappa och köra lite och hälsa på min farmor och farfar men de blev inget idag är för dålig för att änst sätta mig på ett tåg till trollhättan från stenungsund så det var lite synd hade förväntat mig den här dagen där! Jaja får ta det en annan dag.. Idag ska jag bara ta de jääävligt lungt hemma hos johannes och ligga i sängen och kolla på film och myspysa sen ikväll! fattar inte hur man kan må sähära dagen efter man har druckit och så drar man samma visa varenda gång att man aldrig ska dricka mer på länge så blir det samma sak ändå haha;) Ne nu orkar jag inte blogga mer är för seg i huvudet för detta! massa kramar på er mina käraste


  

    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Berglund Josefina Mimmi

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards