Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av Mimmi Josefina Berglund - 12 oktober 2009 22:22

  nu ikväll öppna jag en ny blogg, den andra bloggen var så komplicerad och krångel så de känns mycket bättre med den här sidan! Idag har det var en relativt seg dag idag men vad ska man säga det är MÅNDAG idag alltid lika segt varenda måndag usscch. Börja jobbet två idag så det var ganska skönt och få lite sovmorgonen iaf, det är faktiskt skönt att jobba på kvällar ändå mysigt på ett sätt med så klart!

imorgon är jag ledig yippy det ska bli skönt ska göra mitt terioprov imorgon jag hoppas, hoppas att jag klarar det andra gången nu jag ska göra det men men har iaf pluggat "någolunda" bra Flört jag ska bara klarar det sen på onsdag ska jag göra uppkörningen men om jag inte klarar provet imorgon så struntar jag i uppkörningen gjorde den nämligen för 3 veckor sen och måste tydligen göra om den för ett litet missförstånd som jag tycker är så jäääääävla löjlig men men.. jag ska banne mig fixa detta körkort nu! ;) Såärdebara! Ja ja, nä men jag får ta och kanske plugga lite nu inför provet imorgon ska hålla tummerna hela natten ut. god natt mina sötnosar!

      

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Berglund Josefina Mimmi

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards