Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av Mimmi Josefina Berglund - 26 oktober 2009 12:18

lite kort fattat om i igår söndags alltså, orkade verkligen inte blogga igår! mådde inte så bra plus att jag var lite bakis oxå från lördagen.. tog det mest lungt igår gjode inte så mycket var hemma hos johannes sen åkte vi hem till mig och sov där, köpte pizza och kolla på ensam mamma söker love it! ;) snart börjar det bli till slutet på de programmet undra vilka utav killarna de blir? hmm..

 

idag är jag ledig från jobbet skönt, så ja ska passa på och göra lite tråkiga ärenden som tex gå till skatteverket osv och sen efter det ska jag träffa en tjej kompis som jag inte har träffat på väldigt länge ska ta en fika eller nått, det ska bli kul;) kanske, kanske ska köra idag med min far men de är beronde på hur sent det blir, har ju bokat upp kör kurser nu v. 44 och v. 43 jag skulle få min lön denna vecka, men det har blit en liten försening  i 4 dagar så jag får boka upp en kör kurs v. 45 ist för denna vecka en körning kostar 500 kr per gång så jag får vänta en vecka och köra med min pappa nu ist! fast det går ju inte så bra att köra med en förälder det är ju så olika med det, vissa lär sig bättre med dom och vissa lär sig bättre med en trafiklärare. Jag känner att man får så mycket utav 60 min med en trafiklärare man lär sig så mycket nytt som man knappast kan göra med en förälder, när jag kör med min pappa så ska man ju ta han som en handledare knappast! de bli dotter och pappa relation till topp när vi sitter i bilen och den relation är mer säga imot och skrika så fort man gör fel eller inte lyssnar, därför är de mer värt och gå några timmars kurs i körskolan innan uppkörning får lite mer ut av det och störa chans att jag klarar det oxå hehe, men dyrt är de fan i mej! ;) kramar.

 

         

Aya och jag i söndags , ser förjävlig ut.. trött mår skit! ;)

     

Av Mimmi Josefina Berglund - 26 oktober 2009 11:17

gick upp vid kl 9 och gjorde ordning mig för att åka upp till trollhättan! det blev en lång körning 3 timmar ussh vad ganska trött på att köra efter det och ha det änst i tankarna! Sen när jag kom hem så tog jag en lång skön dusch, och sminka mig lite smått, åkt sen till några tjejkompisar i stenungsund och drack lite vin och kolla på film mysigt faktiskt! efter det så åkte jag hem till johannes o gjorde inte så mycket mer än att jag var helt död och gick och la mig och sov Skrattande xoxo

 

           

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Berglund Josefina Mimmi

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards